Αν έχετε ιστοσελίδα για την επιχείρηση σας, το πιθανότερο είναι ότι έχετε κάποιο κατάστημα ή γραφείο. Σίγουρα φροντίζετε να το κρατάτε καθαρό και τακτοποιημένο, αλλάζετε τη βιτρίνα σας ανάλογα με την εποχή, ανανεώνετε τις τιμές και διαφημίζετε τις προσφορές σας με μεγάλα γράμματα.

Κάνετε το ίδιο και για την ιστοσελίδα σας ή την αφήσατε να γεμίσει σκόνη; Ισως σας έχει απογοητεύσει γιατί δεν έφερε την αύξηση στις πωλήσεις που περιμένατε ή ίσως δεν εξαρτάται από σας, γιατί όποτε ζητάτε μια αλλαγή από τον σχεδιαστή της ιστοσελίδας σας, αυτός κάνει βδομάδες ολόκληρες για να αλλάξει 2 φράσεις και μια φωτογραφία.

Η ιστοσελίδα μου γέμισε σκόνη γιατί ο σχεδιαστής δεν κάνει τις αλλαγές γρήγορα

Ας πάρουμε την δεύτερη περίπτωση που δυστυχώς είναι πολύ συνηθισμένη και δείχνει πόσο διαδεδομένος είναι ο κακός επαγγελματισμός και στην κατασκευή ιστοσελίδων. Αν ο σχεδιαστής σας στέκεται εμπόδιο στην βελτίωση της ιστοσελίδας σας, αλλάξτε τον όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

Αν δεν μπορεί να σας εξυπηρετήσει σε κάτι τόσο απλό, όπως να αλλάξει λίγο κείμενο ή να προσθέσει μια νέα σελίδα, αυτό δείχνει απλά και μόνο αδιαφορία και έλλειψη ευθύνης για τον πελάτη του και τα συμφέροντα του.

Αναρωτηθήκατε μήπως αυτή η αδιαφορία δεν είναι προσωρινή, αλλά υπήρχε και όταν σχεδιαζόταν η ιστοσελίδα σας, οπότε μπορεί να έχουν γίνει βασικά λάθη και παραλείψεις σε σημεία που σας είναι δύσκολο να εντοπίσετε, αλλά έχουν επιπτώσεις σε σημαντικά πράγματα, όπως η θέση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης ή τεχνικά προβλήματα που δημιουργούν δυσαρεστημένους επισκέπτες;

Η ιστοσελίδα μου γέμισε σκόνη γιατί δεν φέρνει πωλήσεις, οπότε γιατί να ξοδεύω το χρόνο μου μ’ αυτή

Η ιστοσελίδα σας μπορεί να μην φέρνει νέους πελάτες, γιατί είναι κακοσχεδιασμένη, γιατί είναι ξεπερασμένη, γιατί οι τιμές σας είναι ακριβές, γιατί δεν απαντάτε στα email που σας στέλνουν, γιατί παρουσιάζετε με κακό τρόπο τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Οποιος κι αν είναι ο λόγος, αναζητείστε το φταίχτη στον εαυτό σας πρώτα απ’ όλα. Είναι εύκολο να κατηγορήσουμε ξανά τους «κακούς» επαγγελματίες του Ιντερνετ, αλλά απαντήστε σ’ αυτή την ερώτηση πρώτα: Εσείς πόσο ασχολείστε για να γίνει η ιστοσελίδα σας καλύτερη;

Δεν χρειάζεται να γίνετε προγραμματιστές για να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας, απλά χρειάζεται να αφιερώνετε συνεχώς λίγο χρόνο για να βλέπετε άλλες ιστοσελίδες παρεμφερείς με τη δική σας όχι μόνο από την Ελλάδα αλλά κυρίως από το εξωτερικό, να αναζητάτε νέες ιδέες, να παρακολουθείτε τις νέες τάσεις και να συγκρίνετε την εικόνα της επιχείρησης σας σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Αν τα κάνετε αυτά, σύντομα θα αποκτήσετε την κριτική ματιά που θα σας επιτρέπει να εντοπίζετε εύκολα τις αδυναμίες της ιστοσελίδας και να τις διορθώνετε, κρατώντας έτσι την ιστοσελίδα σας ζωντανή, ελκυστική και εμπορικά επιτυχημένη.

Πως μια σκονισμένη ιστοσελίδα δυσφημεί την επιχείρηση σας

Μπορεί να έχετε το ομορφότερο κατάστημα στο κέντρο της πόλης σας. Μπορεί να πληρώσατε ακριβά τη διακόσμηση, τους γρανίτες στους τοίχους, να πουλάτε τα καλύτερα εμπορεύματα. Αν όμως η επιχείρηση σας στο Ιντερνετ προβάλλεται μέσα από μια παλιά, ξεπερασμένη, μη ελκυστική και λειτουργική ιστοσελίδα, τότε κρατάτε τους πελάτες σας μακριά.

Οσο περνούν τα χρόνια και το Ιντερνετ μπαίνει περισσότερο στη ζωή μας, αυξάνει διαρκώς ο αριθμός αυτών που θα προτιμήσουν να ξεκινήσουν με μια έρευνα στο Ιντερνετ πριν κατέβουν στο κέντρο της πόλης για να αγοράσουν ή θα αγοράσουν από online καταστήματα.

Αν η ιστοσελίδα της επιχείρησης σας δεν τους δημιουργήσει θετική εικόνα ή ακόμα χειρότερα αν τους κάνει να φύγουν σε λίγα δευτερόλεπτα, οι πιθανοί αυτοί πελάτες θα στραφούν στους ανταγωνιστές σας που έχουν καλύτερη παρουσία στο Ιντερνετ από τη δική σας.

Η λογική είναι απλή: Γιατί να προτιμήσω μια επιχείρηση που η παρουσία της στο Ιντερνετ δεν με ελκύει; Γιατί το κατάστημα ή το γραφείο του επιχειρηματία αυτού να είναι καλύτερο από τη μίζερη ιστοσελίδα του στο Ιντερνετ; Γιατί να χάσω το χρόνο μου και να επισκεφτώ το κατάστημα αυτό, και να μην πάω κατευθείαν στο κατάστημα του Κου Χ, που τόσο πολύ μου άρεσε η ιστοσελίδα του; Μια επιχείρηση με τόσο φροντισμένη εικόνα στο Ιντερνετ, σίγουρα θα είναι συνολικά καλύτερη.

Πως οι Μηχανές Αναζήτησης είναι αλλεργικές στις σκονισμένες ιστοσελίδες

Μια μηχανή αναζήτησης θα επισκεφτεί την ιστοσελίδας σας για πρώτη φορά λίγο μετά που θα εμφανιστεί online. Θα την επισκεφτεί ξανά μετά από λίγο και θα διαπιστώσει ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει. Την επόμενη φορά θα καθυστερήσει να επιστρέψει αλλά και πάλι θα δει ότι όλα είναι ίδια και καμιά αλλαγή δεν έγινε. Οσο περισσότερη σκόνη μαζεύεται στην ιστοσελίδα σας, τόσο πιο αραιές θα γίνονται οι επισκέψεις από τις μηχανές αναζήτησης.

Αντίθετα αν η ιστοσελίδα του ανταγωνιστή σας ανανεώνεται συχνά και κάθε φορά που την επισκέπτονται οι μηχανές αναζήτησης βρίσκουν κάτι καινούριο, αυτή θα μπει σε ένα κύκλο συχνών επισκέψεων από τις μηχανές.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι αν εσείς κάποια στιγμή κάνετε μια αλλαγή, για παράδειγμα ανακοινώσετε μια καινούρια υπηρεσία ή μια προσφορά, και το ίδιο κάνει ο ανταγωνιστής σας, οι μηχανές θα ανακαλύψουν πρώτα την προσφορά του ανταγωνιστή σας γιατί επισκέπτονται συχνότερα την ιστοσελίδα του. Η προσφορά του ανταγωνιστή σας θα φανεί στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, αλλά η δική σας θα καθυστερήσει. Δυστυχώς για σας, σε ένα περιβάλλον τόσο ανταγωνιστικό όσο το Ιντερνετ, κάθε δική σας καθυστέρηση χαρίζει πλεονεκτήματα στους ανταγωνιστές σας και τους φέρνει πιο ψηλά.

Διώξτε τη σκόνη από την ιστοσελίδα σας

Σίγουρα θα έχετε γνωστούς που ασχολούνται με το Ιντερνετ περισσότερο από εσάς. Ρωτήστε τη γνώμη τους και ακούστε προσεκτικά τι τους ενοχλεί στην ιστοσελίδα σας.

Αν έχετε παιδιά μεγαλύτερα από 12 ετών, ζητήστε τους να σας πουν τη γνώμη τους. Τα παιδιά πάντα ακολουθούν τις νέες τάσεις και με τη φρέσκια ματιά τους θα εντοπίσουν αμέσως τον πιο μικρό κόκκο σκόνης στην ιστοσελίδα σας.

Ασχοληθείτε εσείς ο ίδιος ψάχνοντας για ιστοσελίδες με θέμα όμοιο με το δικό σας. Μελετήστε αυτές που σας αρέσουν και σκεφτείτε πως θα κάνετε τη δική σας ιστοσελίδα να μοιάζει με αυτές.

Προσπαθήστε να μπείτε στη θέση των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας και σκεφτείτε τι θα θέλετε να δείτε σ’ αυτή. Μην περιοριστείτε στα τελείως απαραίτητα, δηλαδή τις υπηρεσίες που προσφέρετε, τη διεύθυνση σας και τους τρόπους επικοινωνίας μαζί σας, αλλά αναζητείστε ιδέες για πράγματα που μπορείτε να προσφέρετε και να κάνουν τους επισκέπτες σαν να νιώσουν ότι νοιάζεστε γι αυτούς και θέλετε να τους ευχαριστήσετε.

Το Ιντερνετ δεν έχει σύνορα, και οι πληροφορίες και οι ιδέες κυκλοφορούν σήμερα γρηγορότερα από ποτέ. Όλα όσα χρειάζεστε για να κρατήσετε την ιστοσελίδα σας φρέσκια και ελκυστική είναι εκεί έξω. Για να τα βρείτε θα χρειαστεί πρώτα απ’ όλα να διώξετε τη σκόνη από τη δική σας ματιά και τη σκέψη σας

seo-analysis.blogspo