Η εκπαίδευση των ατόμων με ειδικά μαθησιακά προβλήματα (σχολικής αποτυχίας, συμπεριφοράς, νοητικής ή μη υστέρησης, ταλαντούχα, διαπολιτισμικά κλ.π.) αποτελεί μία πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς της ειδικής και γενικής αγωγής και η εκπαιδευτική τους ένταξη είναι ένα ζήτημα έντονου προβληματισμού και διαλόγου ανάμεσα σε γονείς, εκπαιδευτικούς και ερευνητές.

Στην ελληνική πραγματικότητα, η ένταξη αυτών των ατόμων και ιδιαίτερα η συνεκπαίδευση αυτού του «ποικιλόμορφου» μαθητικού δυναμικού, που στη τάξη του γενικού σχολείου είναι μία ιδιαίτερα δύσκολη διαδικασία που συχνά αναστέλλεται και περιορίζεται σε μεμονωμένες περιπτώσεις μαθητών που έχουν φοιτήσει σε δομές ένταξης σε όλη την σχολική τους πορεία.

Η συγκεκριμένη επιμορφωτική ημερίδα έχει ως στόχο να επιμορφώσει τους συμμετέχοντες στις κυριότερες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που θεωρούνται κατάλληλες για την εφαρμογή της ένταξης αυτού του μαθητικού δυναμικού στο σχολείο και τη βελτίωση της διδακτικής προσέγγισης του διδάσκοντος.

Η ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων από τις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης, σε στελέχη της δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης αλλά και σε φοιτητές καθώς και σε επαγγελματίες και επιστήμονες με ενεργό ενδιαφέρον στο συγκεκριμένο θεματικό πεδίο.


ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ